28 квітня 2017 року в рамках 14 фестивалю „Французька весна в Україніˮ у Дніпропетровській академії музики ім. М. Глінки відбувся концерт одного з видатних музикантів сучасності та найвідомішого саксофоніста Франції – Клода Делангля. Партію фортепіано виконував однин з найяскравіших та харизматичних піаністів України, лауреату міжнародних конкурсів – Геннадій Дем’янчук.
Клод Делангль виступає з найвідомішими оркестрами світу, а графік його концертів розписаний на кілька років наперед. Разом з концертною діяльністю він викладає у Національній консерваторії в Парижі, де він створив найпрестижніший клас саксофону у світі.
Концерт розпочався з музики німецького романтика Йоганнеса Брамса, виконувалась Соната № 1 для кларнета на фортепіано в авторській обробці для саксофона Клода Делангля. Бездоганна ансамблева злагодженість, яскрава динамічна палітра та емоційність солістів тримали увагу слухачів протягом всього твору. Особливої уваги заслуговує проникливе виконання солістом кантиленних частин у творі. Інструмент Клода Делянгля немов би співав.
Далі у програмі виконувалась Перша рапсодія для кларнета Клода Дебюсі і знову в авторській обробці соліста. Під час виконання цього твору було змальовано всі барви та шарм, який притаманний музиці французьких імпресіоністів.
Кульмінацією концерту стало виконання трьох танго-етюдів „короля тангоˮ Астора П’яццоли, які були присвячені Клоду Деланглю та написані у співпраці з ним. У цих творах поєднались і бурхлива енергія, і пристрасть, і романтика, шалений темп життя, і саме спокійний погляд на це життя. Музика А. П’яццоли не змогла залишити слухачів байдужими та викликала найбільш бурхливі оплески.
На завершення концерту дует виконав Румунські танці Б. Бартока. Твір було виконано дуже яскраво та колоритно. Соліст чудово передав дух народної музики, особливо яскраво звучали мелізми, які характерні для цієї музики.
Клод Делангль продемонстрував досконале та бездоганне володіння інструментом та вкотре довів, що він є одним з найвидатніших музикантів сучасності, а доказом цього стала реакція та овації публіки. Того вечора зал насолоджувався грою справжнього майстра!