Не існує найбільшої нагороди і оцінки педагогічної праці як визнання діяльності вчителя в значенні школи, побудованої на стереотипності рис виконавської майстерності, методик викладання і, безумовно, широкої географії його послідовників. Саме такою школою, в найбільш широкому її значенні, постає педагогічне мистецтво видатного вчителя, скрипаля М.Б. Лібермана.Серед гостей фестивалю «Музика без кордонів», який проходив з 14 по 19 грудня 2016 року в Дніпропетровській академії музики ім. М. Глінки, мистецтво гри на скрипці представляли три відомих скрипаля, що належать до кращих вихованців школи М.Б. Лібермана — професор Московської державної консерваторії ім. П. І. Чайковського, Заслужений артист Російської Федерації Олександр Тростянський (Росія); перший концертмейстер симфонічного оркестру Баварського радіо Антон Бараховській (Німеччина) і Народний артист України, професор Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського — Анатолій Баженов (Україна).За досить короткий час запрошені гості не тільки порадували слухачів виступаючи в концертах, але й провели майстер-класи для студентів академії. Чи не перестаєш дивуватися, як за допомогою декількох лаконічних рад та ілюстрацій на інструменті, якими досконало володіють майстри, у студентів за лічені хвилини вдосконалюється концепція твору, фразування і смислова наповненість. Кожен майстер-клас відрізнявся емоційним змістом, з якого студенти почерпнули безцінний музичний багаж досвідчених музикантів.
14 грудня о концерт-холі Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки відбувся концерт А. Бараховського з симфонічним оркестром «Festival». У виконанні майстра пролунав концерт Й. Брамса для скрипки з оркестром. Найтонше піанісімо, яким досконало володієА. Бараховській, відкрило нові горизонти нюансування, дозволяючи оцінити чудове володіння інструментом і його різноманітністю тембру. Під час виконання каденції слухачі мали можливість насолодитися справді ідеальним трактуванням і глибоким художнім змістом творів.
Наступного дня відбувся спільний концерт А. Бараховського і А.Тростянського під назвою «Duo violino». У програмі прозвучали твори Й. С. Баха, А. Вівальді, П. Хіндеміта, С. Прокоф’єва та ін. З перших тактів слухачі поринули в світ музичної образотворчості, найтоншої динаміки і «мовних» інтонацій. Від самого початку концерту і до останньої ноти шанувальники академічного музичного мистецтва були свідками діалогу, де немає першого або другого голосу, а лише представлена гармонійна бесіда двох рівнозначних голосів, що захоплюють слухача ходом своїх думок.
Виконання цих двох солістів на одній сцені надовго залишиться в пам’яті глядачів, як унікальний приклад сплетення двох геніальних майстрів своєї справи, в пориві прагнення до досконалості.