Третій день музичного марафону суцільно означиться превалюванням
органної музики. Від часу встановлення професійного італійського органу
«Viscount ouverture» на головній концертній сцені академії музики ім. М. Глінки
(Concert hall), виконавство на органі все більше стверджується у призмі жанрової
означеності сучасної фестивальної ходи. Заслужена артистка України, доцент
Надія Юрійчук, майже ретроспективно, в активізації як сольного, так і
ансамблевого виконавства, означить основні віхи еволюції органної творчості.
У програмі концерту органної музики прозвучать такі шедеври І.С. Баха як Токата
і фуга F-dur (BWV 540), Арія Петра зі Страстей за Матвієм (BWV 244) (солісти
Карина Верезуб та Костянтин Цацин), Чакона для скрипки у супроводі органу
італійського скрипаля та композитора Томазо Віталі (соліст – заслужений артист
України Олександр Володін), Арія для флейти й органу дніпровського
композитора Володимира Скуратовського (солістка Римма Литвиненко),
прозвучать також інструментально характерні органні твори британського
композитора першої половини ХХ століття, диригента Персі Флетчера – «Фонтан
мрій» та «Фестивальна токата»; середньовічну урочистість танцю чакони буде
зображено новочасними виразовими засобами органу в художньому баченні
українського композитора Віктора Гончаренка.
Відтак, у сьогочасній низці визначальних музично-еволюційних чеснот
фестивалю «Музика без меж», знаходить виразне окреслення і жанровий показник
репертуарної палітри уславленого музичного марафону, стверджуючи його
найбільш магістральне, еволюційно-домінантне значення у сучасному навчально-
освітньому просторі, згенерованому Дніпропетровською академією музики
ім. М. Глінки.