Музична школа

Заохочення до музикальності (котрою володіє кожен), розвиток здатності до складання, виконання та насолоди музикою, а також заохочення радості ділитися цією музикою.

6 рівнів в досягненні розуміння музики, оволодіння навичками гри на інструменті, розвитку творчих можливостей.

Принципи навчання
  • Забезпечення умов для отримання початкової музичної освіти дітей з творчими особливостями;
  • Формування системи музичних знань учня як форми втілення музичної діяльності;
  • Розвиток вміння застосовувати отримані знання в процесі вирішення творчих завдань;
  • Формування стійкого інтересу учня до музичної діяльності;
  • Виховання творчої дисципліни та музичного інтелекту;
  • Безперервність творчого процесу

Процес навчання

Урок – це творчий процес, який відбувається шляхом освоєння музичного мистецтва і є безумовним середовищем для розвитку дитячої творчості. За допомогою впровадження сучасних освітніх технологій під час уроку використовуються різноманітні форми роботи (робота над твором, читання з листа, технічні навички гри, виконання творчих завдань).

Основні методи роботи – співробітництво та співтворчість, як результат спільної творчої діяльності, що повинні бути орієнтовані на процес освоєння музичного мистецтва.

Участь у творчих проектах – результат виховання волі та цілеспрямованості учня, що допомагають впевнено почуватися на сцені під час виступу.

  • Придбання досвіду самостійної роботи над музичним твором;
  • Передачі та закріплення знань основних компонентів музики («чути», «виконувати», «створювати музику», «читати з листа» та ін.);
  • Використання всього багажу знань в творчих завданнях.

Оцінка ефективності навчання

  • Забезпечення умов для отримання початкової музичної освіти дітей з творчими особливостями;
  • Формування системи музичних знань учня як форми втілення музичної діяльності;
  • Розвиток вміння застосовувати отримані знання в процесі вирішення творчих завдань;
  • Формування стійкого інтересу учня до музичної діяльності;
  • Виховання творчої дисципліни та музичного інтелекту;
  • Безперервність творчого процесу

Принципи навчання

  • Забезпечення умов для отримання початкової музичної освіти дітей з творчими особливостями;
  • Формування системи музичних знань учня як форми втілення музичної діяльності;
  • Розвиток вміння застосовувати отримані знання в процесі вирішення творчих завдань;
  • Формування стійкого інтересу учня до музичної діяльності;
  • Виховання творчої дисципліни та музичного інтелекту;
  • Безперервність творчого процесу

Підготовка
викладача

Заохочення до музикальності (котрою володіє кожен), розвиток здатності до складання, виконання та насолоди музикою, а також заохочення радості ділитися цією музикою.

  • Орієнтування в складових сучасної музичної освіти;
  • Якісне планування творчого процесу;
  • Вибір репертуару до оволодіння вимогами певних рівнів
  • Створення сучасних систем музичного навчання
  • Проведення експериментальної та дослідницької роботи
  • Прагнення до розвитку глибокого професійного інтересу

Фотогалерея