Музична школа

КОНЦЕПЦІЯ ШКОЛИ

Заохочення до музикальності (котрою володіє кожен), розвиток здатності до складання, виконання та насолоди музикою, а також заохочення радості ділитися цією музикою.

СТРУКТУРОВАНА СИСТЕМА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ:

6 рівнів в досягненні розуміння музики, оволодіння навичками гри на інструменті, розвитку творчих можливостей.

ПРОЦЕС НАВЧАННЯ

Урок – це творчий процес, який відбувається шляхом освоєння музичного мистецтва і є безумовним середовищем для розвитку дитячої творчості. За допомогою впровадження сучасних освітніх технологій під час уроку використовуються різноманітні форми роботи (робота над твором, читання з листа, технічні навички гри, виконання творчих завдань) для:

  • придбання досвіду самостійної роботи над музичним твором;
  • передачі та закріплення знань основних компонентів музики («чути», «виконувати», «створювати музику», «читати з листа» та ін.);
  • використання всього багажу знань в творчих завданнях.

Основні методи роботи – співробітництво та співтворчість, як результат спільної творчої діяльності, що повинні бути орієнтовані на процес освоєння музичного мистецтва.

ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ

  • забезпечення умов для отримання початкової музичної освіти дітей з творчими особливостями;
  • формування системи музичних знань учня як форми втілення музичної діяльності;
  • розвиток вміння застосовувати отримані знання в процесі вирішення творчих завдань;
  • формування стійкого інтересу учня до музичної діяльності;
  • виховання творчої дисципліни та музичного інтелекту;
  • безперервність творчого процесу.

ТЕМАТИЧНІ КОНЦЕРТИ, КОНКУРСИ, КОНЦЕРТНІ ВИСТАВИ

Участь у творчих проектах – результат виховання волі та цілеспрямованості учня, що допомагають впевнено почуватися на сцені під час виступу.

ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧА

  • орієнтування в складових сучасної музичної освіти;
  • якісне планування творчого процесу;
  • вибір репертуару до оволодіння вимогами певних рівнів.
  • створення сучасних систем музичного навчання.
  • проведення експериментальної та дослідницької роботи;
  • прагнення до розвитку глибокого професійного інтересу.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ

  • мотивація до навчання.
  • виховання розуміння красоти та гармонії.
  • виховання ритмічної самостійної роботи.
  • заохочення батьків в процес навчання.
  • участь у колективних формах творчого процесу (оркестри, хор, ансамблі) для відчуття учнями вищих форм музичної насолоди та гармонії, введення в стан радості й щастя, що дає можливість ділитися радістю з іншими.

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ

  • система контролю досягнення вимог кожного рівня НСМОУ;
  • екзаменаційна система;
  • прагнення до отримання професійної музичної освіти в вищих навчальних закладах;
  • досягнення в дослідницькій діяльності, створення навчального та науково-методичного матеріалу.