Виставки видатних музичних подій та музичних дат

З метою популяризації української фортепіанної музики у бібліотеці академії музики пройшла презентація навчальних посібників «Вибрані фортепіанні твори Миколи Дремлюги з архіву композитора» та «Вибрані твори Миколи Дремлюги для мішаного хору». Підручники надійшли в дар бібліотеці від доньки композитора Марії Дремлюги та упорядника збірки, доцентки Олександри Німилович.

Навчальний посібник педагогічного репертуару «Вибрані фортепіанні твори» представляє рукописні твори українського композитора Миколи Дремлюги, який належить до добірного грона українських митців другої половини XX століття.

До посібника увійшли: міні цикл «Три прелюди», Експромт, Концертний етюд, Парафраз на тему веснянки М.Лисенка «А вже весна, а вже красна», Фокстрот для фортепіано в 4 руки, які публікуються з рукописів вперше за 80 років після створення.

Вступна стаття редакторів-упорядників містить відомості про етапи творчості композитора, основні аспекти його стилевих вподобань, розкриває історію написання творів, подає музично-естетичний та виконавський аналіз композицій, що стануть добротним матеріалом у вихованні музикантів нових поколінь.

Навчальний посібник написано відповідно до програм навчальної дисципліни «Фортепіано» для підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти.

«Сподіваємося, що навчальний посібник стане добрим помічником у подорожі талановитого українського підростаючого покоління до вершин фортепіанного виконавського мистецтва і зумовить широке зацікавлення студентської молоді, педагогів та концертуючих піаністів-виконавців творчістю композитора Миколи Дремлюги.»

 (Олександра Німилович доцентка кафедри музично-теоретичних дисциплін та інструментальної підготовки Дрогобицького ДПУім. І.Франка)

У збірці М. Дремлюги«Вибрані твори для мішаного хору»  презентуються недруковані раніше композиції «Молитва Господня» та «Галицька сюїта», які заслуговують стати окрасою хорового репертуару музичних колективів.

До хорового циклу включено чотири опрацювання різнохарактерних українських народних пісень «Ой у полі могила», «Прийшла кума до кумоньки», Ой поїхав козак, да гей, у дорогу», «Ягіл, Ягілочка».

Завдяки Ютубу мали змогу прослухати  твори з данної збірки у виконанні студентів Дрогобицького державного педагогічного університету ім.М.Франка під керівництвом Ірини Матійчин, кандидата мистецтвознавства, доцента кафедри вокально-хорового, хореографічного та образотворчого мистецтва цього ж університету, яка є ініціатором видання збірки і автором вступної статті.

Бібліотека підготувала добірку вокальних, симфонічних, фортепіанних творів композитора з музичного фонду  бібліотеки  для голосу та різних інструментів.

М. Дремлюга написав близько шістдесяти романсів, багато сольних і хорових пісень для дітей і понад вісімдесят обробок народних пісень, більшість з яких є у фондах бібліотеки академії музики і викликає інтерес як цінне джерело до вивчення творчості митця.

Представлені на презентації навчальні посібники будуть цікавими  не тільки для студентів, а й для викладачів для використання в навчальному процесі.

Висловлюємо щиру вдячність Марії Миколаївні Дремлюзі за надані посібники і маємо надію на подальшу співпрацю, яка сприятиме популяризації творчості видатного українського композитора.

Яка я щаслива!!!

Неймовірно чудова презентація!!!  Щиро-щиро Вам вдячна!!! Вже переслала посилання О.Німилович і І.Матійчин! Від них - вітання, а від мене - низький Вам уклін!!

До дня захисників і захисниць України, Дня українського козацтва у бібліотеці академії музики пройшла низка заходів: літературно-музична година «Хай живе козацький рід», літературні читання «Козацький край - нариси з історії запорізького козацтва».

Саме на цей день припадає велике церковне свято Покрови, яка здавна вважалася захисницею українських козаків та воїнів. Покрова оберігає й                                                         оборонців сьогодення.

В цей день ми вшановуємо не тільки захисників Вітчизни, але й наших предків козаків, які з часів сивої давнини охороняли рідну землю, стояли на захисті інтересів держави, першими зустрічали ворога,  для них це було справою честі, саме вони виборювали право за незалежність.

У бібліотеці був представлений інформаційний стенд з тематичною літературою

Особливе враження справила книга «Герої сучасності». Завдяки автору студенти змогли почути не тільки про самого автора, але й побачити світ його очима. Він пішов на війну, щоб познайомитися з героями, а в результаті став одним з них: звичайних, непомітних у мирному місті й незламних на лінії вогню.

 «Просто читайте та згадуйте тих, хто боронить нас у цей важкий для України час. Тих, хто свідомо йде на смерть заради нашого майбутнього. Людей із Кришталю та Металу» Ваш Патрік. Ці слова залишаться у пам’яті назавжди і всі розуміють, кому мають бути вдячними за їхнє мирне життя.

24 жовтня 2024 року у бібліотеці академії музики пройшов захід, на якому були розглянуті практичні навички, які допомагають людям справлятися з несприятливими обставинами під час стресу.

За допомогою ілюстрованого посібника «Важливі навички в періоди стресу» розглянули алгоритм надання першої психологічної допомоги: підійти, підтримай, пам’ятай про реальність, заохочуй, подбай, передай.

 

Стрес може спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви, тому всім корисно знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги. Всі вони залежать від конкретного стану, в якому перебуває людина.

Були розглянуті  ситуації, в яких люди знаходились:  в стані страху, ступору, плачу, істерики, панічної атаки, в стані нервового тремтіння, агресії.

Захід пройшов у форматі діалогу у вигляді питань та відповідей. Головним висновком заходу стало розуміння того, що кожен, хто знаходиться поряд з людиною, якій потрібна допомога, може допомогти відновити почуття впевненості та безпеки тому, хто цього потребує.

Старт нових можливостей і досягнень!

Бібліотека  академії музики традиційно розпочинає новий навчальний рік з заходів, які знайомлять здобувачів освіти з сучасними електронними освітніми ресурсами як з комунікаційними, так і з інформаційними.

Використання інформаційних  ресурсів суттєво розширило  можливості в інформаційному обслуговувані студентів і викладачів.

         Комунікаційні освітні ресурси відкрили можливість до світових інформаційних ресурсів, вони стимулювали різноманітну творчу діяльність учнів і стали засобом підвищення якості навчання.

Основою інформаційного обслуговування та базовим інформаційним продуктом бібліотеки є електронний каталог та електронна бібліотека. Саме вони надають можливість працювати з інформаційним контентом бібліотеки.

Як і кожного року бібліотекою будуть проводитися  години «Формування інформаційної грамотності»  для 1-го курсу та постійні консультації біля каталогу для всіх бажаючих.

Головним напрямком роботи бібліотеки у новому навчальному році буде виховання компетентної особистості відповідно до актуальних завдань і перспектив розвитку українського суспільства.

Головна мета - навчити здобувачів освіти інформаційно-цифрової компетентності,  умінню використовувати різні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах, критично мислити в процесі збору та обробки інформації, готовності до саморозвитку й опанування сучасними технологіями, використовування сучасних технологій у своїй дослідній діяльності.

Бібліотекою заплановані різноманітні заходи: тренінги, презентації, тематичні виховні години, інтелектуальні аукціони, «мозкові атаки», діалоги та інші заходи, які формують національну самосвідомість студентів, розуміння того, що кожен з нас належить до народу, а не до населення.

З метою поширення інформації про досягнення наших співвітчизників та їхній внесок у скарбницю світової цивілізації, зокрема у сферах освіти, науки,  мистецтва, спорту, вирішено провести конкурс Есе на тему «Що дала Україна світові?» Головна мета конкурсу є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.

Все що ми робимо, ми робимо разом із здобувачами освіти, в яких теж є багато задумів як розпочати новий навчальний рік цікаво та корисно.

Впевнені здобуття нових знань, участь у заходах, які будуть проходити у бібліотеці принесе всім  велике задоволення.

Віримо, цей навчальний рік  буде наповнений новими можливостями, радістю та здобутками.

Запрошуємо всіх завітати до бібліотеки!

Масова культура впливає на всі верстви суспільства. Молодіжна музика – потужний засіб естетичного виховання студентів.

До міжнародного дня музики у бібліотеці академії музики було проведено анкетування різних вікових груп студентів з метою дослідження проблеми музичної моди в естетичному вихованні. У ході анкетування було встановлено, що у різних вікових групах з’являються свої особливі музичні ідеали, формується комплекс своїх уявлень, цінностей та установок.  На питання «Яка музика викликає найсильніші почуття? Які саме почуття, які твори?»  у більшості опитаних студентів найсильніші почуття викликає сучасна українська музика, подобається сама музика та тексти.

Сучасна естрадна музика допомагає юним слухачам знаходити емоційне підтвердження своїх переживань, почуттів, подій особистого життя. Студенти зазначають, що їм подобаються твори з гарною мелодією, спокійні, співучі, бо під неї легко думається, мріється. З іншого боку, в хвилини підйому, гарного настрою хочеться веселитися та танцювати під швидку та гучну музику. На перше місце вибір ліричного твору для слухання та спілкування ставлять 69% студентів. 3% пишуть про перевагу зразків активної, "металевої" музики. На питання « У якого типу музики, на вашу думку, більше шансів  стати модною: у класичної, народної, естрадної?» 28% відповіли що більше люблять слухати народну і класичну музику. Їм не подобається те, що багато сучасних пісень носять лише розважальний характер, не подобаються жорсткі ритми важкого року, де за гуркотом і брязкотом не видно змісту.  На їх погляд така музика не може змусити слухача про щось хвилюватися або викликати якесь хвилювання. Адже музика має діяти на людину, пробуджувати в ній якісь почуття: любов один до одного, любов до природи, до батьківщини, до всього прекрасного.

«Як проходить Ваше музичне дозвілля (де, скільки, яку слухаєте музику?)»- відповіді на це запитання в цілому співпадають. Більшість слухає музику постійно у транспорті, вдома під час підготовки домашніх завдань, написання самостійних робіт, в академії під час відвідування концертів.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

«Опишіть одну з найяскравіших музичних подій останнього часу, що запам'яталася?» Найбільше враження справив  «Великий концерт з позитивом» Є. Петриченко, який пройшов у  залі академії музики. Він поєднав у собі два виміри: реальний та віртуальний. Якщо ж брати взагалі, то кожному студенту найбільше сподобався той захід, у я кому він сам приймав участь. З останніх - це «Добридень тобі, Україно моя!», концерт присвячений Міжнародному дню музики.

«Що таке "музична мода" на Ваш погляд?» Відповідь: «Музична мода впливає на вибір музики».

Виходячи з інших відповідей на запитання анкети можна зробити висновок, що існує дві групи.

Перша група - "творча". До неї входять слухачі, зорієнтовані на естетичне сприйняття музики. Такий тип слухача характеризується бажанням духовно збагачуватися, пізнавати світ і себе у ньому за допомогою музики.

Друга група - "споживча", до цієї групи відносяться слухачі, які належать до середнього або низького рівня естетичного ставлення до музичної моди.

Роки навчання у стінах академії – реальна можливість впливати на естетичну свідомість студентів, яку не можна упускати, необхідно прищеплювати розбірливість, критичність та естетичний смак до музики.

Бібліотекою запланований ряд заходів, пов’язаних зі звернення до естетичного та виховного потенціалу мистецтва.

 

Становлення сучасного інформаційного забезпечення освіти важко уявити без використання електронних інформаційних ресурсів.

Основою інформаційного обслуговування та базовим інформаційним продуктом бібліотеки академії є електронний каталог та електронна бібліотека, в якій зберігаються цифрові колекції інтелектуальних продуктів, створених аспірантами та студентами академії, розміщуються копії навчальної літератури та оцифровані бібліотекарями рідкісні і цінні видання, які є гордістю академії і невичерпним джерелом для досліджень вчених.

 Саме електронна бібліотека надає можливість працювати з інформаційним контентом бібліотеки і допомагає розкрити фонд бібліотеки його якість і цінність.

Ефективність роботи бібліотеки складається з удосконалення діяльності бібліотеки в умовах відкритого та віддаленого доступу.

 Комунікаційні освітні ресурси відкрили можливість до світових інформаційних ресурсів, вони стимулювали різноманітну творчу діяльність здобувачів освіти і стали засобом підвищення якості навчання.

 

Попит на отримання інформації через Інтернет зростає.

Важливим завданням бібліотеки є навчити користувачів методиці пошуку інформації у світових ресурсах, тому працівники бібліотеки надають групові та індивідуальні консультації.

Користувачі протягом багатьох років мають доступ до багатьох баз даних, які надають міжнародні компанії та організації.

 

Без інновацій ми вже не мислимо діяльність сучасної бібліотеки, але не можна зводити інноваційну діяльність тільки до оцифровки фондів і нових технічних сервісів. Інновації – це й креативний відгук бібліотеки на інтереси та потреби користувачів, для цього треба чітко уявляти їх запити і побажання.

 

Бібліотеці потрібно постійно знаходитись у постійному розвитку, а бібліотекарям – у  безперервному навчанні, підтримувати партнерські відносини з іншими бібліотеками.

Бібліотека академії  перебуває у постійному пошуку нових підходів до процесу обслуговування користувачів та удосконаленню своєї діяльності з метою підвищення іміджу бібліотеки.

 

 

 

Віртуальні виставки

Офіційним роком народження бібліотеки академії музики ім. М. Глінки вважається 1898 рік, коли при місцевому відділенні Імператорського російського музичного товариства було відкрито музичні класи (одночасно було розпочато створення бібліотеки), на базі яких у 1901 році було створено музичне училище.

Бібліотека училища мала добрі зв’язки з Москвою та Санкт-Петербургом, її фонди поповнювалися різноманітними нотними виданнями найвідоміших в той час видавництв: Гутхейля, Юргенсона, Петерса та інших. Колись це були звичайні видання, через століття вони перетворились на раритети і сьогодні являють собою історичне, джерелознавче та культурне надбання бібліотеки академії ім. М. Глінки. У фонді зберігаються близько 4 тисяч нотних і книжкових видань кінця XIX – першої половини XX ст. провідних нотних видавництв.

Сьогодні перед бібліотекою стоять важливі завдання: формувати, зберігати, всебічно розкривати свої інформаційні ресурси і забезпечувати максимально зручний доступ якомога більшій кількості користувачів. Бібліотека сьогодні - це сучасний інформаційний центр, де використовуються як традиційні, так і нові види послуг відповідно до запитів здобувачів вищої освіти. Зміни в інформаційних потребах спричинили докорінне оновлення характеру і форм послуг, що надає бібліотека.

Основою інформаційного обслуговування та базовим інформаційним продуктом бібліотеки є електронний каталог та електронна бібліотека, саме вони надають можливість працювати з інформаційним контентом бібліотеки академії музики ім. М. Глінки. Бібліотекою протягом року проводяться години «Формування інформаційної культури» та постійні консультації з електронним каталогом для всіх бажаючих.

Вагомим елементом у системі інформаційно-комунікаційних процесів є електронна доставка документів, яка дозволяє пересилати електронні копії статей, розділів книг із фондів бібліотеки віддаленим користувачам на їх запити. Розповсюдження інформації також спрямоване на інформування кафедр академії за їх тематикою.

У бібліотеці створено комфортне середовище для перебування та організації дозвілля. В інтер’єр читальної зали органічно вписуються експозиції картин та персональних колажів, присвячених здобувачам вищої освіти та викладачам академії музики ім. М. Глінки. У читальному залі бібліотеки оформлені книжкові виставки, підготовлені рекомендаційні списки літератури, значна увага приділяється індивідуальному обслуговуванню. Забезпечено доступ до інформаційних ресурсів Інтернету з усіх комп'ютерів бібліотеки. На засадах щорічного плану масових заходів бібліотека проводить традиційні інформаційні й тематичні виставки, перегляди та огляди літератури, тематичні вечори за різними напрямами начальної, методичної, науково-дослідницької та виховної роботи.

Бібліотека веде спільну діяльність з установами науково-дослідницької, навчальної та організаційно-методичної роботи з питань книгознавства, інформатики, бібліотекознавства та бібліографії, зокрема з Дніпропетровською обласною універсальною науковою бібліотекою імені Первоучителів слов’янських Кирила і Мефодія, з Державною науково-технічною бібліотекою України (м. Київ), за сприяння якої у Дніпропетровській академії музики ім. М. Глінки існує доступ до наукометричних баз WEB OF SCIENCE та SCOPUS.

У бібліотеці формуються бібліографічні покажчики, списки літератури, REFERENCES, UDC, ORCID на допомогу науковій, навчальній, методичній роботі в академії музики ім. М. Глінки, виконуються всі види бібліотечних довідок, проводяться бібліографічні огляди тощо.

Фонд бібліотеки здатний максимально забезпечити навчальні, наукові та творчі потреби читачів-музикантів, здобувачів вищої освіти і викладачів академії.

Бібліотека академії музики є навчальним, інформаційним та культурно-освітнім підрозділом Комунального вищого навчального закладу «Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки» ДОР»
Робота бібліотеки, що орієнтована на науковців, викладачів, аспірантів та здобувачів освіти, виконує наступні функції:
- навчальну, спрямовану на сприяння освітньому процесу;
- наукову, спрямовану на сприяння науково-дослідницькому процесу;
- довідково-інформаційну, спрямовану на задоволення інформаційних запитів з різних галузей знань , надання відкритого доступу до них засобами інтернет- технологій;
- накопичення, систематизація та зберігання в електронному вигляді інтелектуальних продуктів академічної спільноти, оригінальних електронних документів та електронних копій друкованих видань, а також їх збереження.
Фонди бібліотеки за змістом є універсальними і складаються з двох частин.
• література з музикознавства, наукова література, підручники;
• нотні видання: клавіри, партитури.
Основна мета бібліотеки – створення умов для переходу до нового рівня освіти на основі інформаційних технологій, які б сприяли формуванню висококваліфікованих фахівців.

СТРУКТУРА БІБЛІОТЕКИ:
• Інформаційно-бібліографічний відділ;
• Відділ обслуговування читачів (абонемент та читальна зала);
• Книгосховище

ВІДДІЛИ БІБЛІОТЕКИ:
Інформаційно-бібліографічний відділ – забезпечує повне, якісне і оперативне інформаційно-бібліографічне обслуговування студентів, аспірантів, професорсько-викладацького складу, наукових працівників, співробітників та інших категорій читачів бібліотеки академії музики ім. М. Глінки згідно з їх інформаційними запитами.
Організує роботу відділу – ГОВОРОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА.

Відділ обслуговування читачів – диференційоване та групове бібліотечне обслуговування нотними та книжковими виданнями читачів бібліотеки, консультування читачів відповідно до навчальних планів та профілю. Здійснює обслуговування сторонніх читачів згідно з Правилами користування бібліотекою академії музики ім. М. Глінки.
Організує роботу відділу – БУТЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА.

Завідувач бібліотеки – ШИЛІНА ІРИНА ІВАНІВНА.
49044, м. Дніпро, вул. Ливарна, 10.
Електрона адреса: musicacademydnepr@gmail.com
Тел. (056) 720 92 81

Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:1.1. Правила користування бібліотекою академії музики розроблені відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Типового положення про бібліотеку вищого закладу освіти України, затвердженого Наказом міністерства науки і освіти України № 641 від 06 серпня 2004 року Типовими правилами користування бібліотекою вищого навчального закладу освіти, затвердженого наказом Міністерства науки і освіти України. Врахована специфіка роботи академії музики ім. М. Глінки.

1.2. Бібліотека є навчальним, науковим, інформаційним та культурно-просвітницьким структурним підрозділом академії музики ім. М. Глінки, вона забезпечує друкованими матеріалами навчальний, науковий та виховний процеси.

1.3. Право користування бібліотекою академії музики ім. М. Глінки мають викладачі, студенти та працівники структурних підрозділів академії музики. Бібліотека як підрозділ установи комунальної власності Дніпропетровської області забезпечує бібліотечне обслуговування територіальної громади.

Розділ 2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧІВ:

2.1. Для запису в бібліотеку студенту академії музики необхідно подати до бібліотеки академії студентський квиток. Викладач академії музики для запису до складу користувачів бібліотеки подає особистий паспорт та довідку з відділу кадрів академії музики ім. М. Глінки.

2.2. На підставі поданого документа бібліотекар готує читацький формуляр встановленого зразка.

2.3. Перед реєстрацією користувач повинен ознайомитись з правилами користування бібліотекою і підтвердити підписом в читацькому формулярі своє зобов’язання їх неодмінного виконання.

2.4. Користувачі бібліотеки академії музики мають право отримувати в тимчасове користування наявні у бібліотечному фонді друковані інформаційні матеріали у складі нотної, навчальної, довідкової, методичної та художньої літератури як за абонементною формою обслуговування, так і в читальній залі бібліотеки.

2.5. Користувачі бібліотеки академії музики мають право користуватись читальною залою, усіма видами довідково-бібліографічного обслуговування, запровадженого бібліотекою, іншими послугами, що надаються бібліотекою в установленому порядку; брати участь в читацьких конференціях, літературних диспутах та інших заходах, які проводяться бібліотекою.

2.6. Навчальна література видається користувачам бібліотеки академії музики терміном на навчальний семестр або навчальний рік у кількості, що відповідає навчальним планам і програмам.

2.7. Рідкісні та цінні книжкові видання, альбоми, атласи, енциклопедії, інші довідкові видання, а також поодинокі примірники, книги та ноти підвищеного попиту, раритетні видання видаються користувачам лише для їх використання в читальній залі бібліотеки.

2.8. По закінченні терміну користування отриманими примірниками книжкових та нотних видань користувач має право продовжити термін користування цією літературою. Для цього він повинен звернутись з відповідним проханням до бібліотекаря та пред’явити наочно наявність відповідних видань. Бібліотекар може продовжити термін користування цими виданнями, якщо на них немає попиту з боку інших користувачів бібліотеки.

2.9. Для отримання замовленої літератури користувач бібліотеки подає усний або письмовий запит.

2.10. Отримавши замовлену літературу, користувач ставить свій підпис у книжковому формулярі за кожний примірник нотних та книжкових видань. Читацький та книжковий формуляри засвідчують факт та дату видачі замовленої літератури.

2.11. Користувач повинен знати, що особисту відповідальність за зіпсовану літературу бібліотечного фонду несе користувач, який повернув ії останнім.

2.12. При отриманні літератури користувач зобов’язаний ретельно оглянути її і, якщо виявить пошкоджені або відсутні сторінки, повідомити бібліотекаря, який зобов’язаний зробити на виданні відповідні службові позначки.

2.13. Користувачі зобов’язані повертати до бібліотеки академії отримані у тимчасове користування примірники книжкових та нотних видань у встановлені терміни.

2.14. Користувачі зобов’язані дбайливо ставитись до отриманих з фонду бібліотеки в тимчасове користування примірників книжкових та нотних видань, не допускати їх псування, не робити в них ніяких позначок, не виривати і не загинати сторінки.

2.15. На час літніх читачі мають канікул повернути до бібліотеки академії музики книжкові та нотні видання, отримані ними з бібліотечного фонду у тимчасове користування.

2.16. На початку кожного навчального року користувачі бібліотеки повинні перереєструватись. Бібліотека продовжує обслуговування користувачів тільки в разі повернення ними нотних та книжкових видань, отриманих раніше, термін користування якими закінчився.

2.17. Користувачі бібліотеки академії зобов’язані не допускати втрати отриманих у тимчасове користування нотних та книжкових видань. Вони також не мають права передавати їх іншим особам для тривалого використання.

2.18. Користувачі, які отримали певну літературу для використання в читальній залі бібліотеки, не мають права виносити її з приміщення читальної зали.

2.19. Читачі, що завдали бібліотечному фонду збитків, несуть матеріальну відповідальність згідно з чинним законодавством України.

2.20. Читачі, що втратили отриманий з бібліотечного фонду примірник друкованого видання, або завдали йому непоправної шкоди, повинні замінити його, відповідно, таким же, або визнаним бібліотекою як рівноцінним.

2.21. Фактична вартість втрачених книжкових та нотних видань визначається за цінами, що вказані в облікових документах бібліотеки академії музики з урахуванням подальшої індексації вартості бібліотечних фондів за відвідними рішеннями.

2.22. Розмір грошової компенсації за втрачені примірники нотних та книжкових видань встановлюється за ринковими цінами, що діють на день розрахунку боржника. Встановлення ринкових цін на втрачені видання здійснюється працівниками бібліотеки академії музики, виходячи з фактичної вартості.

2.23. Якщо втрачено особливо цінні для бібліотеки академії музики друковані видання, то розмір грошової компенсації для розрахунку боржника визначається розширеним складом експертної комісії. При цьому розмір грошової компенсації за кожне видання встановлюється згідно з цінами, за визначені каталогами-прейскурантами на закупівлю і продаж букіністичних, антикварних та інших раритетних видань.

2.24. Заміна втраченої чи беззворотньо-пошкодженої користувачем літератури на рівноцінну фіксується у спеціальному реєстрі, що ведеться бібліотекою, і підтверджується підписами користувача та бібліотекаря.

2.25. Читачі, що завершили навчання в академії, повинні до отримання диплома повністю розрахуватись з бібліотекою і підписати обхідний лист у бібліотеці.

2.26. Користувачі під час відвідування бібліотеки повинні дотримуватись тиші в читальній залі та на абонементі.

2.27. За порушення правил користування бібліотекою користувач може бути позбавлений права користуватись послугами бібліотеки академії музики на термін, що визначається бібліотекою.

Розділ 3. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ БІБІЛІОТЕКИ:

3.1. Бібліотека формує свої інформаційні фонди згідно з потребами навчального процесу, навчально-методичної та культурно-виховної роботи академії музики.

3.2. Бібліотека здійснює облік, забезпечує зберігання, раціональну організацію і використання своїх інформаційних фондів.

3.3. Здійснює обслуговування користувачів на абонементі та в читальній залі бібліотеки.

3.4. Здійснює бібліотечне, інформаційне та бібліографічне обслуговування користувачів, забезпечує повне та оперативне задоволення їх запитів на нотну, навчальну, виховну, методичну, соціально-політичну, художню літературу та інші друковані видання.

3.5. Проводить книжкові виставки, дні інформації, літературні диспути, семінари та інші бібліотечні заходи.

3.6. Забезпечує високий культурний рівень обслуговування користувачів, створює комфортні умови роботи з різними джерелами інформації.

3.7. Вивчає інформаційні потреби та здійснює оперативне забезпечення інформаційних запитів викладачів та студентів академії музики,
використовуючи різні форми і методи індивідуальної, групової та масової
роботи.

3.8. Надає користувачам відомості про інформаційні ресурси бібліотечного фонду, сприяє їх доступу до інформаційних фондів інших бібліотек міста Дніпро.

3.9. Проводить серед читачів роботу щодо знань з основ інформаційної культури.

3.10. Забезпечує високий рівень обслуговування читачів на основі постійного підвищення виховного і культурного рівня бібліотечних працівників.

КОНТАКТИ
Поштова адреса бібліотеки: 49044, м. Дніпро, вул. Ливарна, 10
Електрона адреса: musicacademydnepr@gmail.com
Телефон: (056) 720 92 81

РЕЖИМ РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ
понеділок – п’ятниця
8.30 – 17.00
Перерва 13.30-14.00
Вихідні: субота та неділя
Санітарний день – перший четвер місяця